Jag har en plan.

Haft en riktigt skitdag idag hela dagen och mitt humör går upp och ner som en berg-o-dalbana. Men det för lite gott med sig också, har kommit på vad jag verkligen vill och har kommit på att jag inte tänker säga det till någon heller, haha. Fast Elias vet redan om han tänker efter, men annars hemlis:)
Något som är positivt och som jag blev jätteglad över är att jag fick förlängt ännu en månad, alltså till 27:e april! wiiiee OCH att deklarationen är klar och pengar rullar in på kontot även där, var orolig över det eftersom jag haft 3 olika arbetsgivare förra året, hört att det kan bli lite knas med allt då:)
Frölunda leder just nu med 2-0, avgörande match och om de vinner idag går jag och Elias till Olearys på onsdag och ser nästa ;) Tycker det är jobbigt nu när det är avgörande men till Brynäs fördel.
Blablabla... haha ska planera livet lite nu och sen blir det ett avsnitt av "Once upon a time", en ny serie som Bella föreslog och nu är jag fast!
Ain´t no use in tyring to slow me down.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0