En bild från båstad som blev den sista tur...

20100731548 (MMS)

En bild från båstad som blev den sista turen idag. Supermysig stad o där blev det även en megaglass på café danskarnas glassbar. Nu är jag däremot på väg hem, känns halvkul att åka tillbaka till regnet när vi fick så bra väder därnere men men ska bli smörgåstårta på jobbet natt och imorgon blir det fika med vännerna som man inte sett på evigheter och på måndag blir det att träffa x så är väl helt ok ;)


Sitter o väntar på tåget som snart kommer ...

20100731550 (MMS)

Sitter o väntar på tåget som snart kommer till laholm om en liten stund. Nu bär det av hem igen efter 3 fullpackad dgr nere i skåne / halland.


Är påväg till malmö utan allt för många ti...

20100729537 (MMS)

Är påväg till malmö utan allt för många timmars sömn efter nattens arbete. Vi är just nu i varberg och underhållningen står filip o fredriks sommarprat från 2006 för :-)


Rock n roll!

20100723524 (MMS)

Rock n roll!


Hänger på ullevi o väntar på att takida, g...

20100723521 (MMS)

Hänger på ullevi o väntar på att takida, good charlotte o pink ska spela! Ett jävla härligt väder här med solen steker:-) happy happy happy!!


Sitter ute på vänern med pappa o sonny. Bl...

20100721518 (MMS)

Sitter ute på vänern med pappa o sonny. Blev ett dopp men jävlar va kallt det va!! Haha snart blir det hem till pappa för en kopp kaffe o lite rulltårta. Kul att komma ut på nått innan man börjar jobba:)


I´m good.

Jobba äta sova... har två nätter kvar till några dagars ledighet som kanske inte innebär så mycket vila men det händer en massa annat  kul.

Kikar igenom lite gamla bilder också och det ligger nog något i uttrycket "det var bättre förr" haha fast om 5 år kanske man kollar tillbaka på bilder från idag och tänker samma sak? hahha it´s going down!!

Sjukt onyttigt om man inte käkar LCHF men ...

20100719517 (MMS)

Sjukt onyttigt om man inte käkar LCHF men aj så gott. Jag unnar mig denna kaffedrinken idag har ju ändå inget liv denna veckan. Jobb fram till torsdag kl 7 sen jävlar kommer det bli en bra helg. Förmodligen den bästa under hela sommaren !!! Me waiting!:-)


igen..

drömde en mardröm inatt. (igen?!) fyyy.. men vakande till snabbt o somna sen igen. Vart på fallens både igår och o fredags. Roligare igår då blev det backstage innan jag smet iväg för att träffa en trevlig pojk, haha.
Men man har inte sett så mycket folk som man brukar se men vet att det var många som inte gick ut igår.



hot hot hot!

Det är otroligt varmt i min lägenhet just nu får nog bli en dusch innan jobbet sen, haha.. Var borta på willys imorses för att köpa min nya favvomjölk. Men den var sluuuuut!! Så det var mindre roligt.

Hade en trevlig lördagskväll nere vid kanalen igår med. Tänk va fort tiden går när man har kul.

Jobb inatt och även mån, tid, ons så går inte av förren på torsdag morgon kl 7! långt dit men men det är bara att göra det!

Hänger på liseberg har sprungit runt nu så...

20100709507 (MMS)

Hänger på liseberg har sprungit runt nu så sitter ner o tar det lite lugnt på tyrolen. Folket dricker öl och jag sitter med en fanta, känner redan nu att jag kommer somna som en stock när jag kommer hem! Haha


Mina söta systrar i spanien. Fick bilden a...

img_6807 (MMS)

Mina söta systrar i spanien. Fick bilden av mamma och ska krama o pussa på dem när de kommer hem om en vecka. Tova ser så muppig ut på bilden, haha:) de ska bli musketörer när de blir stora säger de. Men man måste vara 17 år då.. Hahaha söta de är! Saknar mina små bebisar är väl antagligen därför jag inte känner för att skaffa barn än på ett bra tag har ju redan vart med om den proceduren sen jag var 15 haha eller ja kanske inte riktigt hela slapp ut föda dem och vara uppe halva nätterna men det är väl ändå inget man vill? :) haha


Grillat på garids.

Har vart ute på garids med Sonny, Emelie och lavinia idag, åkte hem till pappa o co för lite grill. Det började regna lite smått men det var mysigt ändå att sitta ute på altanen under tak :)

imorgon blir det liseberg, vi tar timons bil ner o hem blir jag som kör så kan de andra ta sig en öl eller två om de vill. De kommer få fullt sjå med mig imorgon som det är, haha blir som 10 år så fort jag gått igenom grindarna haha! Här finns ingen tid till att sitta o titta! ;)

Sedan är det dags att längta efter lördagen men det får väl bli efter vi gått ut från liseberg det! :)

Juli.

Tror det blir första inlägget för juli nu, haha bad update men va fan det är ju sommar! Kan inte sitta inne framför datorn o uggla varje dag då :)

Hade myskväll i söndags och såg paranormal activity, den va läskig de sista minutrerna :/ huhuh! Satt med en kudde uppe i ansiktet och det kom nästan en tår eller två, haha..

Igår blev det ikea med Cissi o Terre och när jag kom hem bakade jag en paj som blev supergod! Elias kom förbi o drack kaffe o åt paj med mig.

Idag blir det jobb lite senare, men hoppas på en lugn natt och sällskap i mobilen, haha.

Så ni märker ju, inte mycket intressant som händer här.. :P

Får bli mer mobil blogg isf

Ligger nere vid botered och har det gott m...

20100701496 (MMS)

Ligger nere vid botered och har det gott med jessica, göthe, magnus och johanna. årets första riktiga dopp för min del togs även här idag... Mmm så skönt det va! Haha


RSS 2.0