Då kör vi igen.

Ny arbetsvecka... puh! Hinner inte med någonting på "fritiden" sitter med en hemtenta i offetnlig förvaltning och blir så supersönderstressad av att jag inte förstår så det finns inte!
Helgen har varit helt jäkla underbar! I fredags kom mina släktingar från Sthlm ner. Vi käkade pizza, drack öl, spelade Tv-spel och skrattade.
Lördagen spenderades ute i Sollebrunn där vi åkte stridsvagn och skjöt som galningar. Jag och Alex, (min syssling) var riktigt rediga på att träffa målet ;)
Sen drog vi in till Vbg och käkade ännu en pizza :) Hem och vila, senare på kvällen kom det yttligare släktingar på middag och vi satt uppe halva natten och pratade om allt och inget.
Söndagen hoppade vi ungdomar på flaket på chevan och vi drog alla ner till tegelbruket för att skjuta luftpistol, guud så töntigt dett var efter lördagens riktiga pang pang! haha
Sen åkte vi upp till grottorna, som våra förfäder sprängt en gång i tiden (farmors mors morbröder) eller nått liknande, hann även med en sväng upp till utsikten och kollade in gardis från ovan.
Sen var de tvugna att åka hem och lugnet lade sig över vänersnäs.
Längtar redan tills de kommer ner igen och hoppas då att både nettan och jenny följer med då.
Patrik, Alex  och Sven uppe på en tysk (?) stridsvagn. Aldrig sett en lyckligare kille än Alex den dagen :)
Stridsvagns åkningen resulterade i två stora blåmårken efter att chaffören tvärstannade och jag flög in i en järnbalk, men det var det värt. Sån jäkla adrenalinkick!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0