Bloggtorka och övertid.

Hej jag har total bloggtorka eller så finner jag det bara inte intressant att skriva om min inte alltför (för er) roliga vardag men kanske borde jag skriva för mig själv istället?
Tycker det är roligt att gå tillbaka i arkivet och kika vad man hade för sig under medeltiden.
Så dagen bestod av jobb 7-17 blev en övertidstimme vilket var lite snålt av mig men kände att jag hade en del hemma att fixa med.  Min tenta kom även ut idag, (offentlig förvaltning) som blivit kvar från förra vårterminen... (oooops!)  men heja mig för nu jobbar jag inom offetnlig förvaltning så har bra källor på jobbet att fråga om det skulle vara något jag undrar över.
Sitter även med planer på om jag ska köpa en kamera eller inte det hade varit SÅ värt det! men jag vet inte vilken :/ Jag sitter mest och tittar på vilken som är finast ;) Hittade en roströd SONY, den var fin :) hahaha
Well, time to say goodbye ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0