Redig.

Idag har jag jobbat fram till 16. Tog sedan en promenad hem bara för att få röra lite på mig eftersom man sitter still i princip hela dagarna. Så fort jag kom hem satte jag mig med tentan i psykologi kursen som jag dragit på en vecka för att jag inte haft tid då den tar 2 timmar att göra. Som tur är kändes det bra och allt flöt på. När jag tryckte på rätta var jag 2 poäng från G, MEN två av frågorna hade jag besvarat på engelska och svaret fanns på svenska så det kommer rättas manuellt vilket innebär GODKÄND! Gött detta behövde jag kände jag! Nu är det bara att ta tag i de 150 sidorna jag ligger efter i personlighetspsykologin men det är ju väldigt intressant så går nog lätt som en plätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0