Frisk.

Helgen slutade med att jag blev sjuk, fick feber och halsen svullnade upp! Låg hela lördagen och söndagen, fick sjukskriva mig på måndagen. Åkte till vårdcentralen där de sa att de inte kunde ge mig nått för det var ingen halsfluss (bara samma symptom??)
Gick till jobbet halvkrasslig igår och kämpade mig igenom dagen, (trivs väldigt bra på jobbet så det var inget svårt så sätt) stessade sen till centralen för att hinna med tåget till GBG där vi kikade Frölunda som (självklart) vann mot Djurgården, det känns sjuuuukt gott eftersom hela släkten är djurgårdare,haha!
Har även beställt nytt pulvdetr från gymgrossisten eftersom jag tog det sista imorses. Har helt tappat matlusten nu när man inte kunnat äta på några dagar, (den svullna halsen) så då är proteinpulver perfekt att stoppa i sig innan man springer till bussen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0