Gott nytt 2011

Vet att jag är lite efter i bloggandet kanske ska det få bli ett nyårslöfte att bättra mig på det?
Har redan börjat året med att åka upp till lofsdalen för lite skidåkning/plugg. Påvägen dit var jag för första gången i mitt liv i Norge och påväg till resemålet såg vi renar som sakta traska över vägen :) Har även hunnit prova på att ta mig 65 mil hem genom att få halvt panik ett antal gånger under resan för att den inte gått som den skulle men tillslut tog jag mig hem :-)

2011 är ett spännande år som kommer ha mycket att erbjuda, både roliga, spännande och mindre roliga saker. En mindre rolig sak är att det är slut mellan Robert och mig. Det är tråkigt men det var bäst så. Men vi ska fortfarande åka till Egypten nästa vecka som jag tror kommer bli riktigt rolig. Sen drar plugget igång på allvar. Kommer läsa 150% under hela våren, plus några tentor som ska klaras av. Sen får vi se vad livet har att erbjuda mig senare i vår när det är dags att söka jobb och förhoppningsvis komma till ett nytt ställe i sverige/utomlands.

Så jag ser verkligen fram emot detta året som kommer bli händelserikt vare sig jag vill eller inte! (Men det är klart jag vill  ;))

Annat som redan är planerat är LG hockey games med pappa under min födelsedagshelg i Sthlm och senare i vår ska jag besöka min moster i Amsterdam som alla säger ska vara så fint :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0