February 2.

Nu sitter jag här med min nya fina dator! :-) Den var lika fin som på bild men det är lite krångligare att skriva med denna eftersom tangentbordet är så mycket mindre. Men har kvar min gamla dator som jag kan ha om det är nått arbete jag ska skriva.

Rollspelet i skolan var superkul, alla grupper var jätteduktiga och det var kul att ingen hade valt samma scen ur livet att framträda med :-) Var nervös precis innan vi skulle spela upp för alla men det gjorde ju inget om jag skakade lite eftersom jag spelade en gammal tant, hahaha...

Vart ute på promenad runt spikön med, men den rundan får vänta några dagar nu för det var så mycket vatten på vissa ställen så man får gå i snigeltakt vid sidan om. 

Nu blir det till att färga håret och ta en lång härlig dusch, (med mitt nya duschdraperi;, höhöhö) sen ska jag lägga mig och läsa! Mysig dag, mysiga människor och en mysig bea ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0