February 19.

God kväll! Ligger hemma sjuk nu! Har varit i öxnered sen igår men kände att det kunde vara skönt att komma hem och få duscha i flera timmar i varmt vatten. Fick ont i huvudet i måndags och började hosta någon dag efter det. Men igår fick jag feber på allt med! Så just nu mår jag inte alls bra och vet inte hur många tabletter jag käkat idag.

Det som också kändes tråkigt var att mina vänner hade tänkt gå ut idag och jag har varit sugen på det hela veckan! Men är man sjuk så är man, hoppas bara mina vänner förstår mig för det finns inget jag kan göra åt saken...

Får se framåt istället och Linda som också ligger sjuk just nu frågade om jag ville med ut nästa helg så förhoppningsvis är vi båda friska och så kan man gå ut nästa helg. Vill ju ut och kika på lite folk nu när man kan ;) haha en sån fantastiskt härlig känsla att inte ha någon som man måste tänka på utan det är bara att göra precis vad man vill! Ska inte ge mig in i ett förhållande på ett bra tag, typ flera år! Är inte den typen av person som behöver någon. Trivs alldeles för bra med min frihet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0