February 18.

Mooorning!!

Sitter fortfarande hemma med huvudvärk och en djävulsk hosta! Men vad jag vet så är det en hel del som går runt och är sjuka nu så då känns det konstigt nog lite bättre. Typ, "deet är nått som går, jag behöver inte skylla mig själv". haha....

Tar nästan aldrig kort med min kamera, jag vill ha en ny men det kan jag ju drömma vidare om den närmsta tiden. Men mobilen funkar lika bra den så istället för att lägga in bilder i textinläggen kommer jag mms:a in bilder då och då men med mindre text!

Så fort jag druckit upp min kaffe ska jag lägga mig med min bok som handlar om politiken i sverige och försöka läsa så mycket som mitt huvud klarar av. Vi skulle tydligen skicka in en fråga/reflektion tills nästa vecka och jag är helt lost i denna kursen, och fattar inte hur den är relevant för våran utbildning?! Genom folk har jag hört att det är för att vi ska ha en informatik del i programmet, men jag har redan 15 hp i just det ämnet så hade jag vetat det hade jag sökt någon annan mer intressant kurs! Men men... det är väl bara att göra det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0