February 17.

Sitter hemma och hostar som bara den. Känns som jag har slem i halsen som jag vill hosta upp men det är torrt när jag väl hostar. Har även ont i ryggen och i huvudet men ska snart hoppa in i duschen och duscha jättevarmt! Så kanske det känns bättre efteråt, brukar göra det iaf.

Har även börjat med LCHF nu igen. Höll som sagt på ett tag förra året men en del saker försvårade det. Så då börjar vi om på nytt. Tänkte lägga till en kategori här på bloggen när jag bloggat lite om maten. Alla har vi våra intressen ;) haha..


Är för övrigt jättenyfiken på vad mina underbara vänner kokat ihop för mig i helgen. Har ju fyllt år så det ska firas. Måste vara hemma från 18 och framåt iaf. Spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0