Är så jävla duktig!

Jag kämpar o kämpar dygnet runt känns det som. Igår var en riktig skitdag men jag gav aldrig upp och vissa saker löste sig. Fick skita i lunchmötet med student redaktionen, kändes trist men tvunget för att hinna med allt annat. Jag tror att om jag känner efter och tar det lugnt så märker jag nog att jag inte mår så bra, har haft en svag huvudvärk i några dagar nu men den har jag "vant" mig vid.
Sitter i skolan nu och väntar in Dan, Merita och Maria för ett grupparbete som hade varit skönt att få klart idag. Sen ska man hem och tvätta, städa, diska och sen vidare till vbg för att spendera min fredagskväll med mina vänner. Men blir hem tidigt för imorgon åker vi till danmark och bussen går 6:10 från thn. Har beställt hem en säng som kommer till öxnered idag men den skiter jag fullständigt i just nu. Finns inte tid till den alls förrän kanske på söndag.

Jaja allt löser sig nog tillslut:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0