tyfft

nej ingen felstavning det ska stå "tyfft" :) För det är tyfft med tidsinställda inlägg, har nästan enbart bloggat från mobilen senaste tiden och nu ser jag att de tagit fram en kalender där man kan tidsinställa inläggen måste prova det någon gång :) Skulle egentligen vart i skolan till 20 idag men jag pallar verkligen inte 9 timmar "sitta-i-sal-och-lyssna" så smet innan sista föreläsningen och maila läraren om en beskrivning på vad kommande uppgift ska innehålla :) Så nu ska jag istället laga mig lite mat och planera plugget inför imorgon och fredag :) Har ju två kurser extra som jag vill ha avklarade innan våren så de ska hinnas med också :)

Senare är det GREYS så do not miss! ;) ska prova att tidsinställa några blogginlägg sen med

Puss hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0