Titta vilka sötnosar! Bilden är tagen för ...

20100521402 (MMS)

Titta vilka sötnosar! Bilden är tagen för nått/några år sen under påsk när Elsa var utklädd till påskkärring. Katten är min katt Måns. Jag älskar min katt Måns. Men våra grannar snodde katten från oss! Hur jävla efterblivna man nu kan bli att göra det!? Brukar ropa och springa och krama honom när jag ser honom ute. Men han är inte alls samma katt längre:( förr följde han mig alltid till bussen, haha nu är han lite smårädd av sig:/ fan vilka jävla människor det finns alltså!! hade han inte varit så gammal hade jag tagit ut han till pappa på vänersnäs och låtit han bli vän med Katterna där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0