Svårt att koncentrera mig.

Det är så mycket som händer nu:

- 1000000 delmål i min kurs med grupparbete på distans. tjejen jag jobbade med hoppade av väldigt plötsligt. Nu måste vi dela upp allt på 3 pers... blä för det.!

- Måste vara snygg på måndag eftersom bild till studentredaktionen ska tas. I have to feel bootylicius!

- På torsdag ska jag och en tjej till på FUM mötet för att skriva en artikel för ttela magazine. Känner på mig att mötet är av sorten 5 timmar utan paus?

- Söndag ska sport management rapporten in. ajajaj...  time to get serious?

- Har ett litteratur PM att fixa klart så fort som möljigt.

- 2 rapporter som ska in. När då?? :/

- Flyttar till thn under crusinghelgen. Blir det crusing/flytt? what to buy? vilka möbler ska jag ta med? vem ska hjälpa mig flytta? hur ska jag inreda?

- Redovisning över fucking jävla internet den 2 juni. Hoppas jag hunnit fixa internet tills dess.

- Brorsan tar studenten. Har ju införskaffat mig världens finaste klänning tills dess! Wow-faktor på den.

- Den har jag bara ca 2000 exel uppgifter att fixa i en jurs som hamnat allt för långt bort hahaha help someone??

SEN börjar nästa kurs marknadsföringens etik och jag börjar även jobba. Jippie jobb innebär att sommaren är här!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0