GODMORGON! Blev visst inget blogginlägg ig...

20100522403 (MMS)

GODMORGON! Blev visst inget blogginlägg igår från strandgatan men det fanns liksom ingenting att blogga om heller. Var inget folk man kände igen utan mest yngre. Det kanske inte ens är strandgatan som gäller för våran ålder längre? Hahaha hade iaf kul med Johanna innan vi gick ut. Bilden är från igår när jag skulle lämna Elsas snutte och napp hos mamma och johans kompisar mia och leif. På vägen dit ringde mamma och frågade om jag kunde hämta mias son som skulle hem och käka. Visst, sa jag och åkte för att plocka upp en kille jag aldrig träffat i hela mitt liv. Vi hade inte så mkt att snacka om förutom fulla vuxna som är 1000 ggr jobbigare än en ungdom. Han hade ioförsig lanat dagen innan. Det var det han sa. Idag blir det plugg eftersom jag har en rapport som ska vara inne 23.59 ikväll. Sen ska jag ta mig en tur till garaget också och träffa min far som jag inte sett på en månad. Och kanske är min bror och hans blonda vän där med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0