Planer för dagen.

Dagens planer består av plugg, promenad, färga håret och sen är det som vanligt tv-kväll som gäller på onsdagar ;) kl 20 är det Anna Ankas nya program vet inte om det är nått att ha men det får vi väl se. Sen kl 21 är det Grey´s mmm I like.. :) och kl 22 börjar true blood en riktigt bra serie! Och så avslutar vi kvällen med NCIS kl 23. Haha jag är så jävla töntig men det bjuder jag på!

Jag och Johanna har spelat på travet idag också. Så det får vi väl se, heja fram våra hästar. Är glad att jag inte slängde kupongen jag skrev på för jag fattar ingenting av lappen som kom ut ur maskien..?

Och så vill jag säga att jag saknar min mamma, min pappa och mina syskon var så längesen man träffade dem nu ♥ men som tur är ska jag på mormors kalas på lördag så då får jag träffa min mor och mina skitungar till syskon där! :-)




Kommentarer
Postat av: Julia

Tack ska du ha, ja det ska bli mysigt faktiskt =)

2010-03-31 @ 16:05:27
Postat av: mamman

Jag längtar efter dig med gumman, du fååååååår hälsa på oss innan- om du vill......

2010-03-31 @ 16:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0