Helvete.

Pluggade som en tok igår och fick nästan lite dåligt samvete när jag skulle sova. "Det hade jag väl inte tid med?" Gick upp tidigt, åkte till skoftebyn för att fixa blommorna på tatueringen. Första bästa buss hem och råpluggade i fyra timmar. Hann med en hel del men när jag skulle käka försvann hela jag.. Har ingenting kvar att ge idag...

Har tyvärr en del att göra idag. En sak är dansen men det lutar åt att hoppa över den. Har inte tid.. Hur har jag kunnat vara så tidsoptimistisk??... BLÄÄÄ! Om ni bara visste hur arg jag är på mig själv! Haha...

Ska plugga, handla, ta en lång varm dusch, plugga lite till och lägga mig tidigt. Imorgon ska jag till skolan och plugga med Linda och Maria på fm när de ska hem ska jag sätta mig i bibblan och plugga till kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0