Lipsill.

När jag slarvar med maten börjar jag gråta åt allt konstigt. Idag har varit en sån dag, levt på kaffe. Det funkar ju inte!

Fick i mig lite mat när jag kom hem vid 18-tiden. Mådde dåligt och låg i sängen och halvsov. Såg på SVT att OS börjar på min födelsedag. Trevligt, eller hur? Men nej då börjar jag gråta åt det!

Hoppar in i duschen och tänker att det kan vara skönt. Ne!, då gråter jag i duschen för att jag duschar! Har alltid varit känslig när det gäller mat, haha. Bara att fråga mor och far, de har nog hört många konstiga gråt historier p.g.a. matbrist.


Ska försöka få i mig nått nu innan Paradise Hotel börjar.

Kommentarer
Postat av: Kristofer

du får se till att äta bättre, ha mer småportioner hemma! :)

2010-01-27 @ 16:21:13
URL: http://kriztofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0