Årets första semla.

Idag har jag ätit årets första semla! (ja, jag vet inte bra onyttigt som fan osv.) Men guud så gott det var. Tur hade vi också eftersom det bara fanns två semlor kvar, en till mig och en till Maria. Mår lite illa nu men det hör väl till?

Powerpuff pinglorna skulle träffas i skolan idag för att plugga lite redovisning... hmm.. haha vi skrev en lista på vilka uppgifter som kan komma på tentan, haha. Men det är kul att bara sitta och tjöta med :)

Däremot känner jag mig elak mot Elias som jag skulle pluggat med egentligen. Men jag bjuder på kaffe nästa gång så blir han nog glad igen ,)


Tycker det är så himla trist att inte lägga upp några bilder här på bloggen. Tycker det är kul att blogga och ännu roligare att det faktist finns folk som läser den. Men min vanliga kamera är sönder och mobilen förstår jag mig inte på än. Men det kommer, ska försöka lära mig det idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0