If we ever meet again.

Timbaland ft. Katy Perry - If we ever meer again

Härlig dag! Solen skiner, Sverige tog två medaljer igår (vilken laginsats! Grät för första gången under OS och grät ännu mer när Per Elofsson inte kunde hålla tårarna borta!) Måste nog lägga in ett klipp om det :-), fick ett jättetrevligt mail som jag blev otroligt glad av att läsa, pratade med Eve och kom på hur mycket jag saknar henne och sa det till henne också, hon är alltid så positiv.
Idag väntar plugg eftersom jag är på "ordning och reda-humör" vilket behövs när jag pluggar, haha..

Imorgon kl. 06.05 spelar Sverige mot Finland i hockeyn så det blir en tidig morgon. Konstigt att gå upp tidigt på morgonen för att kolla hockey, haha fixa lite frukost och en stor kopp kaffe. Det är något nytt ;)

OS-hålltider för kvällen: 20.00 skidskytte masstart herrar, 22.00 skidskytte massstart damer.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0