Day 6 Min dag.

En vanlig dag för mig ser ut som följdande;

Går upp runt 8, fixar frukost och kikar på "the voice" fram tills det är dags att gå till skolan. Möter upp några klasskompisar för en morgonkaffe och antingen trallar vi iväg till föreläsning eller så springer vi runt på skolan för att leta upp ett grupprum. Är vi lite sega så sätter vi oss bara i västan och drar upp våra datorer ;-) Det blir mycket tjöt och lite plugg men det är så det ska vara.

Smiter hem runt 2-tiden och fixar lite mat. Resten av dagen blir det lite tv-tittande, plugg, dusch och bara gå runt och fixa i lägenheten. Det är helt sjukt vad man städar ofta! Finns alltid NÅTT att plocka undan eller diska.

Är en liten tv-nörd med så har mina älskade serier på kvällarna ;)

Så ser en vanlig dag ut för mig och jag gillar dem, därför kommer det nog bli lite jobbigt att inte få sina rutiner under julveckorna men dagarna går fort så snart är det dags att komma tillbaka till vardagen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0