Day 4 Min bästa vän.

Alla mina vänner är bra på så olika sätt. Kanske har man omedvetet skaffat sig vänner efter situationer i livet. Men de närmsta vännerna som alltid har varit där är Erika, Cissi och Johanna. Dessa underbara personer har jag känt så länge och man har varit med om så mycket ihop. Skulle ta alldeles för lång tid att skriva om alla vänner man har men det jag kan säga är att alla betyder mycket för mig! Oscar och Göthe är två andra vänner som jag lärt känna på senare år men även de är nått alldeles extra!












Kommentarer
Postat av: Oscar

Tack ska du ha vännen. Om några timmar sätter jag mig på tåget hem, får se till att ses nu när jag är hemma.

2010-12-18 @ 13:58:37
URL: http://clay.blogg.se/
Postat av: Kristofer

Men usssh vilken bild på mig, du kunde väl ta kortet där du pussar mig på kinden ist ;) haha.. iaf jag som tagit kortet på dig och erika högst upp! (stolt) haha..



Du är allt också en riktigt bra vän Bea! :)

2010-12-18 @ 18:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0