Day 3 Mina föräldrar.

Mina föräldrar är hur bra som helst! :-) De flyttade isär redan när jag var liten bebis så jag och min bror har varit hos pappa varannan helg. Men detta innebär idag att jag har två familjer som betyder lika mkt och så har jag fått två halvsyskon och ett styvsyskon utöver min egna bror. Fast det känns skönt att ha en riktig bror, hade inte velat vara själv. Jag är också väldigt lik båda två. Folk som känner pappa och träffar mig eller ser mig på kort säger "fan va lik hon är dig!" medans detsamma händer när mammas vänner ser mig ;-) Så jag är nog 50/50 där. 

I sättet är jag väldigt lik min far och ibland är det ett "tyvärr", haha speciellt när vi blir ovänner för båda är så sjukt envisa så det kan gå veckor innnan vi ens pratar med varandra, haha... Min mor och jag kom inte överens när jag var yngre och bodde hemma, gick knappt en dag utan att vi bråkade men så fort jag flyttade hemifrån så gick det mycket bättre och nu går det jättebra. Brukar vilja åka både hem till mamma och pappa för att träffa dem och äta lite mat och bara vara. Min familj betyder mycket för mig.  











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0