Day 1 Presentation av mig själv.

Den här delen känns nästan svårast vad är värt att säga? Kör på en liten punktlista. Kanske finner ni nått om mig som ni inte visste ;-)

*Emelie Maria Elisabeth Björklund Andersson
*Vattuman. Vilket i sin tur innebär att viol är min månadsblomma (februari) och har även två violer tatuerade.
*Pluggar till personalekonom på högskolan väst
*Hatar när folk säger till mig vad jag ska och inte ska göra
*Självständig som få
*Älskar hockey och där är det frölunda, rangers och st louis blues som gäller.
*Anser att turkost är den finaste färgen som existerar och den får mig lugn. Helst ska den vara på gränsen till grön.
*Lyssnar mycket på country och har även dansat linedance i ett antal år, men självklart lyssnar jag på det mesta.
*Hatar att laga mat. Varken kan eller vill.

Det finns så mycket mer att nämna men har förmodligen redan fyllt kvoten med onödig fakta nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0