Härlig helg.

i fredags var jag hos mamma i öxnered och käkade god mat och sydde fina kuddfodral. Igår åkte jag och Cissi till gbg för att shoppa. Gick lite bättre för mig som fick släpa hem kassarna från busstationen men mkt fint blev det. Hann hem och duscha och käka innan R kom. Vi kikade på bröllopsfotografen, helt ok lite kul men ändå spännande :)

Imorses åkte jag till gardis, skulle egentligen seglat med pappa men det började regna (lucky me) haha så blev en sväng bort till Sonny och Emelie för en kaffe istället. sen va jag på strandgatan för en hej då fika för imorgon tidigt på morgonen åker Terre till England som au pair och är borta några månader. Kom hem och gjorde mig en chai latte och kollade två avsnitt på Danska PH :) Spännande :P hihi

Nu blir det sängen för imorgon är det dags för första skoldagen som blir en heldag :/ men det ska samtidigt bli kul att träffa alla igenom och höra om hur sommaren har varit :)

så natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0