Kyrkogård och ishall.

Efter att Erik drog hem tog jag mig en promenad till kyrkogården borta vid ishallen. Letade efter min farfars grav, men eftersom jag inte vart där på jag vet inte hur många år gick det inte så bra.
Efter en timme ringde jag farmor och frågade. Då visade det sig att de tagit bort graven men hennes föräldrar ligger brevid så blev en kik där ist.

Sen var det hem, duscha, laga mat och sen iväg till ishallen på hockey. Det blev tillslut 7-7 mellan THC och Stenungsund.
Sen var det nervöst! haha Men det gick så bra så. Lite väl flummig text men det är allt jag vågar skriva för stunden ;)

Men ska iaf träffa en kille som verkar vara riktigt trevlig i veckan. Ser fram emot detta och hoppas att mina matkunskaper håller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0