Korpen

Skärpning med bloggandet för min del!! Har varit dålig på det, de senaste nu.

Nu har vi precis kommit hem igen efter en minitripp till Vänersborg och kikat på när pojkarna spelade korpenfotboll. 2-2 blev det tillslut och 1 poäng till dem.
Fast den intressantaste av dem alla var inte med utan agerade hejarklack. Men pojkarna har ett bra stöd från oss tjejer måste jag säga! ;)

Onsdagar i övrigt är tv-kvällen i veckan. Med Grey´s Anatomy, girls of the playboy manison, sex and the city och NCIS. Så nu har jag att göra.
Imorgon blir det klippning, har slingat håret och blev faktiskt väldigt nöjd med resultatet. Sen ska jag sätta mig ner och göra den sista ledarskapsuppgiften... (hoho måste sätta mig ner och göra den nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0