Städat och klart.

Ägnade hela min dag igår åt att städa här hemma. Och då menar jag STÄDA! Tog några timmar men det var det värt, känns så härligt att gå omkring hemma nu när allt är där det ska vara. Nu väntar jag bara på att pappa ska komma senare och hjälpa mig upp med hyllorna.

Det hände något inatt, jag gick nämligen i sömnen. Drömde att jag skulle passa mina småsyskon och ta med dem ut och sola, så jag satte mig upp och började riva i mina kuddar som låg på golvet för att få tag på filten som låg längst ner i högen. Fick till slut tag i den, men sen orkade jag inte gå upp så jag la mig igen. Efter ett tag "tjatar mamma på mig att jag ska skylndda mig, för hon ska åka till jobbet", haha... Så jag kämpar mig upp vinglar runt lite men blir trött igen och lägger mig igen. 
När jag sen vaknade imorses såg jag att jag inte bara drömt detta utan faktiskt grävt bland kuddarna och varit uppe och vinglat.
Tur jag sov själv, fast det hade nog varit en rätt kul syn för en annan, hahaha. .. 



     
Nystädad lägenhet.....

   



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0