Min Tisdag.

Fyndig rubrik jag hitta på ;) Idag har jag varit hemma i öxnered och hälsat på min mor och mina småsyskon. Tog sen cykleln till jobbet och var helt slut när jag kom fram... Blev mest till att stå i köket idag, men fick en hel del beröm från de äldre om hur gott kaffet var och mackorna var så goda och fina :)

Sen tog jag cykeln till Trollhättan. Cyklade över onsjö och överby, tog min ungefär 50 minuter. Men det var skönt så ska cykla till och från jobbet så ofta jag kan nu framöver.

Hemma lagade jag mat lite snabbt, kom nämligen på att jag tagit fram kyckling ur frysen innan jag drog imorses.
Nu ligger jag och slöar och kollar på NCIS, älskar verkligen den serien ;)



Min kvällsmat, kyckling, nudlar och nötter och solroskärnor nam nam....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0