Gäsp...

Har varit uppe och duschat precis, det var skönt men sen hamnade jag i sängen igen :) Legat och kollat på lag VM i speedway som höll på ett bra tag för det började spöregna och de hade inte förberett någonting (det var i polen) så det blev en oväntad paus på 1,5 timme...!?
Sverige kom på tredjeplats och både Polen och Australien låg på samma poäng inför det sista heatet. Men Polen tog hem segern.

Jag snackar antagligen speedway för att det var dötrist igår. Förfesten var bra men när vi kom till thn och det var långa köer överallt och regn, då var det inte lika kul längre...

Johanna har lurat mig att gå och kolla på emd som ska spela idag härnågonstans. Ska bli intressant att se hur det blir ;) Jag, johanna och 13 åringarna hahaa. Sen är det iaf fyverkerier borta vid fallen och sen är kalaset slut för i år.

Då är det bara att se fram emot vänersborgsfestivalen om två helger ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0