Bra avslutning på fallens dagar

Hade precis städat upp här hemma och börjat med maten när Cissi, Terre och Johanna kom. Blev lite tjejsnack om helgen som varit bra överlag :)

Sen satt jag och Johanna och kikade "Glenn Killing på grand" innan vi gick ner till oscarsbron. EMD spelade men såg dem inte, och de sjöng nästan bara nya outsläppta låtar så var inte så mycket att ha.
Hittade ett jättebra ställde innan de släppte vattnet precis vid "fallet" sen var det fyverkerier. Mkt vackra ;)


Nästa stopp var strandgatan med pappa, camilla, becca, farmor, hennes gubbe och Johanna. Blev en öl innan vi letade nattmat. Baggis var öppet så köpte oss varsin baugette och gick hem till mig och åt. Nu har alla åkt hem och jag tänkte lägga mig och kolla på "Walk the Line", som är en stor favorit.

Jag längtar till man börjar dejta igen. Har bestämt dejt med en jättesöt kille, känns lite konstigt bara eftersom man träffat honom en del innan och känner honom lite. Men det ska bli kul och jag längtar :)

Ligger just nu och lyssnar på Johnny Horton, härlig röst och roliga/bra texter.



"We fired our cannon 'til the barrel melted down
Then we grabbed an alligator and we fought another round
We filled his head with cannonballs and powered his behind
And when we touched the powder off the 'gator lost his mind."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0