Summering från helgen.

Precis hemkommen från Katrineholm där jag och pappa hälsat på våra kusiner/sysslingar. Haft en underbar helg med massa lek och skratt. Men lite kort och gott;

Fredag: Kom upp vid 6-tiden, tog några öl och satt och tjöta lite. Var 8 år sen jag träffade Nettan sist, (pappas kusins fru) så det blev lite uppdatering där. Sen körde vi lite volleyboll och självklart var man med i vinnande laget ;) haha...

Senare blev det skräckfilm, "28 dagar" den var rätt seg så när den var slut gick jag och la mig.

Lördag: Blev besviken först när Jenny och Patrik med respektive inte längre skulle komma upp. Vi försökte ringa dem men det var ingen som svarade. Efter ett tag kom det en bil körandes. De har sin sommarstuga låååångt in i skogen så det är ingen trafik alls där. Då hade de lurat oss, så jag fick allt träffa dem till slut.
Det blev mer volleyboll, lite pistolskjutning (enda som träffade stolpen, killarna/gubbarna blev nog lite avis ;-)) och sen drog jag och Jenny iväg på fyrhjulingen och letade kantareller.
Senare blev det paintball och jag som aldrig kört det förut var ju livrädd, haha.. De hade skrämt upp mig till tusen!

Men var rätt grym, så blev bara träffad i ryggen av Patrik (har rätt ont efter det nu faktiskt. Två stora märken, ajajaj..)
När vi kom tillbaka blev det mat innan jag och pappa åkte hem. Började regna vid 7-tiden så vi hade tur med vädret iaf.

Haft en skitrolig helg som aldrig borde tagit slut... Det var helt klart värt 22 myggbett ;-)
Saknar redan alla däruppe♥



Vinnande laget på fredagskvällen


Sven, Patrik och Jenny


Pistolskjutning


Hemkommna från paintballen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0