Strandgatan

Hemkommen från strandgatan Göthe skulle till Emma och Björn körde. Bartendern fråga efter nummer på kvittot där man skriver under. Blev lite glad och tänkte "visst" haha När jag hade gått därifrån kom jag på att det var fel nummer?! Klant!! Inte för att jag var ett dugg intresserad av honom men bara själva grejen att det blev så fel. Var två siffror som jag bytte. haha jaja... :) Sen kom halva rusta dit, däriböand Erika och Roger. Men då skulle vi dra oss, vilket var lite synd.

Hade kunnat sitta kvar men ska jobba imorgon så kändes samtidigt gott att komma hem i lagom tid. Har börjat falla för killar som får mig att skratta. Det räcker med ett hemgånget skämt på Facebook och jag är fast :) haha men visst är det härligt ändå? Killar så får en att skratta menar jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0