One step closer..

Är precis hemkommen från Gbks kansli och möte. Var riktigt kul och intressant, kommer bli hur bra som helst detta! :-)
Lars har hjälp mig med forskning om herr X också. Han var så hjälpsam att han sprang upp och hämtade anmälningslistorna från pokerkvällen. Sen gick vi igenom program, ålder, om han visste vem som var vem.
Vad jag kommer ihåg så gick han nått med nätverk och datorer, men Leila sa att det inte fanns någon med muskler där utan att alla var spinkiga och gråa. hahaha...

Fanns en, kanske en till som jag har mina funderingar över. Den ena hette niclas och den andre kommer jag inte ihåg. Men niclas lät så bra! Tror han var 84:a eller 83:a, lagom ålder med andra ord ;) Nu är jag så nyfiken!!!
Vi har näste möte på måndag så då sitter vi i matsalen ;) haha kan jag spana lite, de andra blev allt lite nyfikna.
I can tell ;)
Annars får jag väl ta tysken, han är söt han med, men han finns inte i mina drömmar :)

Nu till mitt problem med matlagning. ... .  finns det någon maträtt man absolut inte kan misslyckas med? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0