Love is what I really left to find

Lördagskvällen blev lugn, gick och handlade lite mat och sen till den indiska resturangen precis brevid mig. Supergod mat där :)

Av en ren slump hittade jag bandet "Lady Antebellum", tror de spelade på Jay Leno. Så jag gick in och sökte på bandet och hittade en massa underbara låtar. Så de har gått non-stop denna helgen ♥ .

Ska snart iväg på säljarutbildning, och jag är så jävla nervös vill verkligen inte behöva sälja någonting idag! Jag vill mer få reda på mer om företaget och hur man ska prata, osv... Nu vet jag inte alls mkt.
Senare kommer Erik förbi, vi ska se Filip och Fredrik i New York som börjar idag. Kanal 5 kl 21.00. Don´t miss it!

Nej, dags att göra mig iordning och peppa mig själv med självförtroende och energi!!

Skriver senarew hur det gick. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0