Lejonhjärta

Ligger och lyssnar på lurres spotify lista som han lyckats lägga in (hur?) hittar iaf massa gamla låtar som man glömt. T.ex Snook - Lejonhjärta. Guud va längesedan man hörde den! :-)

Blev ingen utbildning för de skickade ett sms 20 minuter innan vi skulle vart där och sa att det var inställt ? Dålig stil faktiskt. Men ringde pappa fort som fan och så fick han hämta mig i vargön så kom jag på lite kalas iaf :)
Annars har cissi varit här och ätit indiskt, som jag köpte hem igår. Hon var hungrig och jag skulle ändå inte äta det eftersom jag käkade mig proppmätt på kalaset.
Nu ringde pappa och sa att de var påväg så måste sätta på lite kaffe :) Undrar när Erik kommer? hoho? :)

Heippa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0