Illa.

Kan inte fatta hur jag kunde bli så vimsig igår som jag blev. Drack tre öl på hela kvällen, kommer hem redan vid 10 och känner mig halvfull. Gör några mackor som jag snabbt får i mig. Försöker somna vid ett tiden, men det går inte! Blir så jävla törstig så jag springer upp och dricker upp mitt mjölkpaket (med en tanke i bakhuvudet att den måste räcka till morgonkaffet.)

Vimsar tillbaka till sängen och huvudet snurrar. Jäkligt läskigt. Vaknade med lite huvudvärk idag, så nu måste jag proppa i mig lite vitamin c tabletter och en stor kopp kaffe innan man ska iväg och jobba.
Känns som att jobbet kommer gå bra idag. Solängen är ett bra ställe och jag känner till de allra flesta i peronalen. :) Men med min tur så vet man aldrig vad som händer.

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0