Drömmannen?

Igår så skrev jag att jag skulle försöka förklara för er hur en pojkvän ska vara och vad han ska ha för intressen. (och detta är inte 100 procent seriöst heller för det finns nog ingen som denne man) haha

Han ska vara:

* Längre än mig
* Ha shyssta kompisar som man lätt kan umgås med
* Ha ett jobb (eller aktiv jobbsökande)
* Ha egen lägenhet
* Spela hockey
* Kunna överraska någon gång ibland
* Ha en snäll mamma och pappa (så det inte blir jobbigt varje gång man ska åka och hälsa på)
* Ha mycket humor
* Gilla alla sorters musik
* Vilja ut och festa, men ibland också vilja ligga hemma och mysa
* Sportintresserad
* Social och trevlig med mina vänner och familj
* Körkort
* Höra av sig regelbundet (inte för ofta inte för sällan)
* Gilla att resa
* Kunna säga nej ibland (inte mesig)
* Gilla gamla amerikanare och 50-talets livsstil (men inte utöva den)
* Pratglad
* Ha framtidsplaner på vad han vill med sitt liv
* Gilla country
* Våga vara samma person med sina kompisar som han är med mig.

Finns det någon som stämmer in på alla dehär punkterna så kan han höra av sig till mig snarast!:) hahaha

För övrigt är jag sjuk men jobbar ändå. Orkar inte ligga hemma och inte göra nått. Vaknade kl 8 imorses för jag knappt kunde andas. Fyllde på badkaret med jättevarmt vatten, sen låg jag där och sov lite. Sen somnade jag på soffan i några timmar.

Puss


Kommentarer
Postat av: Marre

Borde väl inte vara alltför svårt att hitta honom, det mesta på listan är ju självklara saker :D

2008-10-15 @ 20:33:01
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0