Sweeter then candy on a stick

Lollipop lollipop♣

Idag har jag och Cissi lekt med Tova och Elsa, vart på mcdonken och åkt rutchkana:D Knappt så man fick plats i röret hahaa.
Efter det åkte vi och lämnade några filmer som jag lånat av min kusin och då berättade han den goda nyheten: Han ska bli pappa!:D hihih den 1 juni! Men jag fick inte bli fadder tyvärr... de skulle inte ha någon.

Sen lämnade vi Tova hemma och begav oss till Cissi för att lämna plånboken som hon glömt i min väska. Elsa åt kakor och drack saft, sen blev det Rock´n´roll i vardagsrummet innan vi begav oss hem igen.

Nu är det dags för första groggen, då det på nått konstig vis blev lipz idag?
Det var inte meningen:S Men massa roligt folk som skulle dit så det blir nog kul. Försöker få med mig Timon men han börjar bli gammal så han skäms när vakterna ska kolla lägget:) Nu ska jag göra mig iordning!

Puss♥

       

Kommentarer
Postat av: Marre

Ha så kul ikväll! :)

2008-11-13 @ 21:05:03
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0