love love love sex and sunshine

Vi fick sluta plugget 1 timme tidigare idag vilket var skönt, kom hem och lagade gulaschsoppa som jag sitter och äter på nu mmm..

Idag hade läraren med sig våra namn på ett usb minne (!) som han skulle använda istället för att peka ut någon så skulle han läsa upp ett namn, han använde sig dock inte av detta idag. Där hade jag tur igen. Men satt faktiskt uppe igår till halv två och läste.
Nyfiken på Eriks lägenhet nu ringde han igår och det samtalet varade 1 hel timme! haha, så går det om man slarvar med rutinerna. Han ska tydligen ha värsta hitech köket!

Och så sa han att jag aldrig kommer få en man för jag inte kan laga mat. Men kvinnans plats äro icke längre i köket. Bara om gubben min vill att jag ska baka, för det är jag bra på.

Nu kommer snart Cissi, vi ska träna med Johanna sen blir det film mys på rock´n´roll sätt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0