It´s getting hot in here!

När jag kom till skolan idag så står brandkårens bilar utanför entren, tänkte om det var mina kära grannar. Och det var det haha! Skulle gå och köpa kaffe och gick förbi dem då, för de hade såklart gått in och ställt sig, Kände allt igen dem. Den ena var en hockeyspelare som spelar i VHC (#48) och den andra har jag sett från fönstret när de haft övning men har lite svårt för han. Han verkar nämligen så töntig (går ut i 10 minusgrader med bara T-shirt och pratar i telefon) brrr..!

Fan jag blev nervös! utan anledning (eller EGENTLIGEN tänkte jag att de kanske skulle känna igen mig eftersom jag har gått  på varenda hockeymatch denna säsongen och eftersom jag springer ut och in här hemma som en tok)

jaja vi fick gjort de 3 (?) uppgifter som vi hade tills på måndag iaf.. Och gjorde 1 uppgift utöver bara för att stila;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0