I ain´t i checotha anymore

Kom hem från träningen för en liten stund sen jobbigt och härligt. Nu ska jag snart laga mig nått gott och äta men fastnade med paprena jag skrivit ut från en bok. Ska ju egentligen läsa 32 sidor om dagen men ligger lite efter. Rätt intressanta saker ändå just nu läser jag om rättsregler som vi ska prata om imorgon. Kul att få göra något man tycker är intressant för en gångs skull.

Senare ikväll är det valvakan jag tror jag har fått hit oskar men är inte säker han skulle spela spel till 23 och valvakan början 20 över haha då har han alltså 20 minuter att gå hit... :)

Imorgon är det hockey också och mellan halv 7 och 7 ska pappa komma och hjälpa mig med hyllorna. Heja VHC!! (och lite grästorp;)


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0