Härlig onsdagskväll

Har städat hela lägenheten idag, mest tid gick åt till disken haha men nu ska jag försöka diska lite oftare:)

Sen kom Robert, vi skulle kolla film men ingen av mina filmer dög så det fick bli en tur till hemmakväll. Hancock valdes, har hört att den ska va bra vilket den var, lite underlig men bra:)
Sen kollade vi en liten bit på Tila Tequila finalen som jag såg för inte så länge sedan, men den är kul!
Killen som verkligen vill ha Tila får ingen "nyckel till hennes hjärta" men bruden som kommer efteråt får den, men hon kom helt plötsligt på att hon nog inte var lesbisk längre hahaha...
Tila springer upp på sitt rum och grinar. Än en gång valde hon fel:-) (oj vad lättroad jag är)

Imorgon blir det till att plugga..! Eftersom det för ovanlighetens skull är skola på fredag. Redan kl 9 på morgonen. Men sen är det helg:-)

Och om 20 minuter blir pappa 45 år ung! Grattis♥

Kommentarer
Postat av: julia

Okej. ja om jag svarar dig lite här och var så är det för att jag inte vet vart jag ska svara hehe=) Jag sak testa denna medicien sen ska jag gå till en dietist så att jag får lära mgi ltei vad jag ska äta så jag får i mig rätt saker. ska ju undvika viss kött o lite sånt.. så jäkla svårt att veta så man får i sig allt man behöver =). Så det ska bli spännande och se om detta funkar.. Orkar inte ha ont i magen mer det ta rpå psyket =P

Hur la du mig som favorit då?:S svårt ? kram

2008-11-20 @ 13:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0