det går bra nu

VHC vann igen, denna gången mot Göteborgs IK med 3-0 :-) Kul när det går bra.
Igår kväll/natt kom Robert hit, han hade vart ute på krogen och frågade om han fick komma hit, hade tråkigt så klart jag sa jag. Det tråkiga var bara att när han kom så var han inte vaken i mer än 5 minuter sen somnade han på soffan (skyll dig själv) haha Inte konstigt att man har ont i hela kroppen om man sover en hel natt i den.

Var i garaget sen också och hälsade på pappa sprang in på lidl och köpte med mig en kaka till gubbarna. (gillar verkligen inte lidl vet inte varför)
Nu ska jag försöka kolla lite föreläsningar inför imorgon, men kl 21.00 är det wallander som gäller ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0