Det är sånt man får leva med

Miley Cyrus - 7 things,
den på hög volym och rocka loss som satan:)

Gick väl sådär i skolan haha har ju inte fått mina böcker än! Eller en bok har jag den viktigaste som tur är men kommer samtidigt ingenstans utan de andra. En bok får jag på lördag sen kommer det förhoppningsvis två böcker innan fredag.
De två jag beställt har jag ingen aning om när de kommer förhoppningsvis innan måndag när jag ska dit nästa gång.

Ligger jättemycket efter nu, fr jag har inte fattat att det är heltids plugg.. hihih jaja lärarna verkar bra:)

Pappa var här förut och satte upp mina tavelhyllor, samtidigt som jag lånade hans bil för att åka och ta ut pengar på torpahallen. Gillar inte hans bil den är så stor och växlarna krånglar hade världens problem med att få i 1:an förut vid ett rödljus:) haha

Och sen vart det hockey VHC - Kållered med tre domare från gbg. Orättvist? "vi" vann iaf med 3-2 och pappa vann på lotteriet.  Kom hem till Greys Anatomy helt underbar serie♥, så mamma om du läser detta nöjer jag mig inte med något annat än hela boxen i julklapp!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0