Åh nu fick du mig att slösa bort minuter av mitt värdefulla liv!

Fick ett röstmeddelande förut som jag lyssnade på. Var inte det snällaste jag hört. Speciellt eftersom jag inte gjort människorna något? De sa att jag hade en ful jävla mormosklänning på mig på överby igår, att mina leggins inte passade (?) (hur kan ett par töjbara leggins inte passa?) jaja köpte ju nya igår eftersom mina var väääligt urtvättade. Sen sades det massor om mitt utsende vad jag hörde de satt och flabbade och skrek i bakgrunden.
Och det är samma människa nu som jag och Camilla mötte på Carinas, och hon verkar helt lost. Blir irriterad på sånt här!
Så Mathias förihelvete skäms du inte för människan?! Jag skäms åt henne! (eller du kanske fortfarande inte är tillsammans med henne?, du var ju inte det en vecka innan ni skulle flytta ihop?)
och just det ja, hon kallade mig för "äckliga jävla raggarslyna" (eller något i den stilen)

 

Tack för mig!


Kommentarer
Postat av: ADIRF

Excuse me men detta har man ju inte sett, en vecka innan whaaaaat? Redan i juli blev vi ihop OFFER!(stör mig på osann fakta) Gla sommar raggarjävvel!;)

2009-04-13 @ 19:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0