the break up

Det var trevligt igår ute på krogen. Efteråt gick vi till Grillhouse, där vi mötte upp Erik och co som skulle åka med hem.
Tror Timon märkte väldigt tydligt att jag blev irriterad och arg haha (han har vart med om det förut kanske?) för jag höjde låten i bott och gasade på lite extra. Vet att han sa till mig att sänka farten (lite halkigt har vi det här i Trollhättan/Vänersborg.

Sen körde jag hem Timon, vi satt och tjöta lite, sen åkte jag hem till Öxnered. Och JÄVLAR va kallt det var! somnade vid 6 tiden imorses och när jag vaknade var det fortfarande lika kallt. 6 grader var det inomhus!! haha Inte konstigt att man går runt och fryser då. 
Så jag bestämde mig för att åka hem.  Det blev ingen annandagsbandy för min del idag eftersom det inte var någon som ville följa med och kan ju inte gå dit med gripare ,-)
Fick ett sms nyligen också från ett långt konstigt nummer? :-) Oscar är det du som skickat det? Där det stod kom igen! ett eller två mål till. (något i den stilen)

Nu ska jag kolla på en Danielle Steel film som jag hittade idag, älskar hennes bok "Gyllene band" förmodligen den bästa bok jag läst (har läst den minst 4 gånger). Och hon är antagligen det enda jag och Brittan har gemensamt :-) haha

Kommentarer
Postat av: Oscar

haha ja det va allt jag som skickade det. Jag följde matchen på nätet och såg att vbg låg under, men tog ju ikapp till lika iaf så får väl duga. Nu har du mitt nr iaf, kan jag räkna med ett samtal snart? ;)

2008-12-26 @ 17:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0