Next to you

Hittade en låt jag hade på datorn som är så himla bra! Jordin Sparks - Next to you

Så jag tillägnar denna till Oskar och Johanna (och mig själv) Den är så klockren!

Nu har jag bakat chocolate cupcakes och "hälsobullar" från ett gammal recept jag fick från Lisa när vi gick i tvåan haha de blev lite torra (bullarna) men muffisen blev jättegoda :-) Var hemma hos mamma och åt kinamat också .

Nu ska jag iväg till thn med Göthe ( Timon pratar med någon i telefonen, och har gjort det ett bra tag!) vi ska hälsa på Hultman som tydligen hade flyttat in i en studentlägenhet idag. (tänk om det är de nya??:-D

Pratade med pappa för en liten stund sen också (han hade vart och köpt glögg igår på systemet för han skulle på IFK - Hammarby idag och han hejar ju på hammarby. Men han hade gått tidigare från matchen men ville inte säga varför? :-( (komplikatoner något snacka han om) haha jaja får väl ringa och höra imorgon. Han kanske fick stryk? Vem vet?
Men min pappa slår alla ,-)

Kommentarer
Postat av: Oscar

Om det va mig du tillägnade låten så får du lära dig stava mitt namn med C. Fin text men ingen låt i min stil direkt hehe.

2008-12-20 @ 14:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0