Nedräkningen har börjat!

Fy fan vilken jävla dag, genomled 3 timmar i skolan läraren verkade verkligen vilja dra ut på lektionen! Sen när jag skulle gå till bilen hade jag fått böter!! (igen!) FAN FANFAN! Ställde den mellan två bilar längs en gata och det var ingen utfart eller någonting. Blev så jävla arg att jag skakade, har de inget bättre för sig! Har verkligen inte råd! Som TUR var de på 300 och inte mer (?!)

Sen åkte jag mamma och Elsa ut och letade efter ett gh, letade igenom överby och vbg, blev tillslut gh legends of rock, har spelat så handleden värker men ska bli bättre :-)

Sen vid 8 åkte jag bort till Timon och käkade pizza och kollade på Idol, och videoklippet jag visade för er med den fule killen som rappar. hahhaa Han tyckte allt det var lite kul ;-)
Åkte bort till Erika också men hon ville inte komma ner och öppna:-( (hon skulle upp och jobba) Så det blev hemgång för oss. Nu ligger jag och tittar "numbers" och är nog rätt glad över att det blev Alice och Kevin som gick till final :-)

Imorgon blir det lite fest hos Timon vi skulle börja rätt tidigt, och nedräkningen har börjat!!   :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0